7 مرکز خرید برتر ازمیر

دانستنی های سفر 16 تیر ، 1397 5 دقیقه

ازمیر بعد از استانبول و آنکارا، سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ  تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیتی ممتاز می باشد . 
این شهر توریستی دارای مراکز خرید و تفریحی و گردشگری زیادی ست که در اینجا به معرفی مهمترین وارزانترین مراکز خرید شهر ازمیر می پردازیم . 
 ارزان قیمت ترین مراکز خرید ازمیر کدامند ؟


1- مرکز خرید کیپا KIPA Center

مرکز خرید کیپا ، یک مجموعه 3 طبقه ی بزرگ است که در منطقه السانجاک واقع شده و دارای انواع مختلفی از مغازه ها و فروشگاه هایی همچون فروشگاه بزرگ بوینر (Boyner) و همچنین سینمای سنسیتی (CineCity)، انواع رستوران ها ، یک سوپرمارکت دوطبقه  و یک باشگاه ورزشی است.
فروشگاه های این مرکز خرید دارای برندهای مشهور ترکیه و برندهای بین‌المللی هستند . از دیگر فروشگاههای مرکز خرید کیپا می توان به فروشگاه کتاب، فروشگاه الکترونیکی فروشگاه طراحی لباس اشاره کرد . 
 مرکز خرید کیپا یکی از مهمترین مراکز خرید ازمیر است . 

مرکز خرید کیپا KIPA Center

2- مرکز خرید فروم برنوا  Forum Bornova Shopping Center

این مرکز خرید با وسعت ۶۷هزار متر مربع،اولین و بزرگترین مرکز خرید روباز ازمیر ترکیه است که در منطقه بورنوا شهرازمیر واقع شده است .
این مرکز خرید دارای 128 مغازه از جمله مغازه های فروش البسه و پوشاک با انواع نمایندگی های برند های زارا، منگو، ماسیمودوتیی ومعروف ترین مارک های داخلی و بین المللی و همچنین دارای 7 سالن سینما و رستوران  و کافی شاپ های مختلف می باشد.  

مرکز خرید فروم برنوا  Forum Bornova Shopping Center


3- مرکز خرید اگورا  Agora

مرکز خرید اگورا ، واقع درخیابان میتاتپاساست که در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس شده است .
این مرکز خرید دارای 178 مغازه با مارک های ترک و خارجی وهمچنین مرکز انواع فروشگاه های لوازم آرایشی، جواهرات و پوشاک ، با مارک های تجاری (Levis)، (Benetton)، (Marks & Spencer) و (Starbucks) در آنها فروخته می شود.
مرکز خرید آگورا رستوران های بزرگ و مکان هایی برای سرگرمی کودکان دارد.

مرکز خرید اگورا  Agora


4- مرکز خرید اژه پارک Ege park

این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پرطرفدار در میان شهروندان و گردشگران محسوب می شود که دارای دو شعبه درازمیر ترکیه است.
 در این مرکز خرید فروشگاه های مختلفی ازاجناس با برندهای معروف بین المللی عرضه میشود و اجناس متنوعی از جمله لباس ، کیف و کفش ، ساعت ، بدلیجات ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … بفروش می رسد . 
امکانات تفریحی ، رستوران های شیک با انواع غذاهای ترکی و بین المللی ، ۶ سالن سینما ، سالن بولینگ و بیلیارد ، کافی شاپ از دیگر امکانات مرکز خرید اژه پارک بشمار می آیند .

مرکز خرید اژه پارک Ege park


5- مرکز خرید کناک پییر Konak pier

این مرکز خرید ، کنار ساحل و در نزدیکی میدان ساعت واقع است و حدود 100 سال قدمت دارد و دارای فروشگاه های مارک دار، آرایشگاه، مواد غذایی، لوازم یدکی، لوازم الکترونیکی، سوغاتی، سرگرمی، کتابفروشی، رستوران و کافه می باشد.
رستوران های این مرکز خرید دارای منظره ی زیبای دریاست.
در گذشته این مجموعه به عنوان انبار گمرک استفاده می شده که بعدا در سال 2003 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته و در سال 2004 میلادی رسما به عنوان مرکز خرید افتتاح شده است .

مرکز خرید کناک پییر Konak pier


6- مرکز خرید ازدیلک (Ozdilek)

مرکز خرید ازدلیک ازمیر با وسعت بیست هزار متر مربع در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید ازمیر می باشد که علاوه بر فروشگاههای مناسبی برای خرید پوشاک ، دارای سالن های سینما ، سالن سرگرمی برای بچه ها و رستوران  است .
در این مرکز خرید مواد غذایی، پارچه، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و همچنین مارک های واکو (Vakko)، ماوی جینز (Mavi Jeans)، سونی (Sony) و فیلیپس (Philips) به فروش می رسد . 

مرکز خرید ازدیلک (Ozdilek)



7- مرکز خرید اوپتیوم Optium Mall

این مرکز خرید یکی ازبهترین مراکز خرید اوت لت در ازمیر میباشد که دارای 163 مغازه از بهترین معروفترین برند های دنیا همچون  nice،adidas  و ... است . در این مرکز خرید می توانید از تخفیف های خوبی تا 50% از قیمت محصولات بهره مند شوید . 
همچنین این مرکز خرید دارای چند سالن سینما و سینما 6 بعدی و حتی  پیست پاتیناژبرای علاقه مندان به ورزش پاتیاژاست.



 مرکز خرید اوپتیوم Optium Mall



برای دریافت تور ازمیر کلیک کنید.