معرفی 5 هتل لاکچری آنتالیا

دانستنی های سفر 16 تیر ، 1397 5 دقیقه

اگر می خواهید با معروف ترین و لاکچری ترین هتل های آنتالیا آشنا شوید، برسام سیر را همراهی کنید .

1 - هتل کریستال سان سیت (Crystal Sunset Luxury Resort & Spa)


 این هتل 5 ستاره به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر دارد . فاصله ی هتل تا ساحل خصوصی حدود 3 دقیقه پیاده رویست  و تا فرودگاه 62 کیلومتر باید طی مسیر کرد. 
مهمانان هتل کریستال سان سیت آنتالیا میتوانند از بین اتاق های بزرگ و شیک، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب زیبا و راحت هستند. از امکانات دیگر این اتاق ها، می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه هوا، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز، گاو صندوق، سرویس بهداشتی ، حمام لوکس ونظافت روزانه ی اتاق ها اشاره کرد .
این هتل دارای دو استخر بزرگ و یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ، اتاق بازی و استخر مخصوص کودکان بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان هتل رایگان میباشد. همچنین شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی، خشکشویی استفاده کنید.
هتل دارای رستورانی لوکس و مجهز است که در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی طبخ و سرو می شود .
 سایرخدمات این هتل شامل بارهای هتل، فروشگاه های هدیه و سوغات، سالن آرایشی، صرافی، اتاق مخصوص سیگار واینترنت وای فای رایگان
از امکانات ورزشی هتل کریستال سان سیت می توان به باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس و میز بیلیارد اشاره کرد. 

هتل کریستال سان سیت


2- هتل مکس هالیدی ( MAX HOLIDAY)


 این هتل 5 ستاره ، حدود 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد .
اتاق های  این هتل رو به باغ و استخر هستند که هر کدام از این اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب عالی هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه هوا هستند. 
هر کدام از اتاق ها دارای یخچال ، تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز و لوازم بهداشتی گاو صندوق ، سرویس بهداشتی و حمام لوکس هستند و نظافت، به صورت روزانه انجام می شود . 
این هتل دارای دو استخر سر پوشیده و روباز بوده و شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید.
 این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخر مخصوص برای کودکان در نظر گرفته است .
هتل مکس هالیدی آنتالیا دارای 3 رستوران و یک کافی شاپ زیباست.
 سایر خدمات این هتل شامل بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، اتاق ها ، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و گوارایی را ارائه می دهند.همچنین این هتل دارای فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، صرافی و اتاق مخصوص سیگار، سالن کنفرانس، اینترنت وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی است .

هتل مکس هالیدی


3- هتل آلوا دونا بلک آنتالیا (ALVA DONNA HOTEL ANTALYA)


این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر انتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد و دارای447 اتاق زیباست که از این تعداد 308 اتاق آن استاندارد 121 اتاق خانوادگی و10 اتاق خانوادگی ویژه است.
اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه هوا، گاو صندوق،یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز می باشد .
از امکانات ورزشی و تفریحی  این هتل می توان به  استخر روباز، استخر سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، زمین تنیس، میز تنیس، بازیهای کامپیوتری، پینگ پنگ، زمین والیبال، زمین فوتبال، باشگاه بدنسازی اشاره کرد . 
همچنین این هتل مجلل دارای ساحل اختصاصی، سونا، جکوزی، سالن های ماساژ و حمام ترکی ست . 
در این هتل رستورانهایی با انواع غذاهای لذیذ و مطابق با هر ذائقه ای آماده ی پذیرایی از مهمانهاست.
سایر خدمات هتل : فکس، فتوکپی، خشکشویی، دکتر، سرویس معلولین، آسانسور

هتل آلوا دونا بلک آنتالیا

4- هتل تایتانیک بیچ بلک آنتالیا (TITANIC BEACH BELEK HOTEL ANTALYA)

این هتل 5 ستاره دارای 1 کیلومتر ساحل اختصاصی ست.
هتل تایتانیک بیچ بلک امکانات U.ALL را به صورت 24 ساعته به مهمانان خود ارائه می دهد.
این هتل دارای 600 اتاق است که تمامی آنها مجهز به تلویزیون LED، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع مرکزی بوده و تمامی اتاقها دارای بالکن با منظره باغ و یا دریا هستند و نظافت روزانه سر ساعت خاصی انجام می شود.
هتل تایتانیک بیچ بلک دارای رستوران ها با انواع غذاهای ترکی و بین المللی ست . 
از امکانات ورزشی این هتل می توان به زمین تنیس، زمین گلف، بیلیارد، پینگ پونگ، موج سواری، زمین بازی، دارت، قایقرانی، بولینگ، غواصی، ورزش های آبی، مرکز بدنسازی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده و استخر روباز اشاره کرد . 
امکانات رفاهی این هتل لوکس شامل ساحل خصوصی، سونا، جکوزی، آبگرم، حمام ترکی، ماساژ
امکانات سرگرمی شامل ماهیگیری، پارک آبی، کلاب کودکان، کلاب شبانه
و سایر خدمات : اجاره اتومبیل، بار، سرویس شاتل (با هزینه اضافه)، شاتل فرودگاه (با هزینه اضافه)، سرویس 24 ساعته، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی، فکس و فتوکپی، سالن زیبایی، فروشگاه هدایا، آسانسور می باشد. 

هتل تایتانیک بیچ بلک آنتالیا


5- هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا  (RIXOS PREMIUM HOTEL ANTALYA)


این هتل 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 1000 متر می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتراست.
همه اتاقهای استاندارد از امکاناتی مانند بالکن، گاوصندوق ، یخچال و سشوار برخوردار می باشد. 
امکانات ورزشی هتل ریکسوس پریمیوم شامل زمین تنیس، زمین گلف، بیلیارد، تنیس روی میز، موج سواری، دارت، قایقرانی، دوچرخه سواری، بولینگ، اسکواش، غواصی، امکانات ورزشی آبی، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، اجاره دوچرخه، زمین بازی کودکان
امکانات رفاهی شامل ساحل خصوصی، آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، ماساژ، وان داغ، حمام ترکی، کلوپ تفریحی
وسایر خدمات هتل شامل: کتابخانه، اتومبیل کرایه ای، سرویس شاتل (با هزینه اضافه)، شاتل فرودگاه (با هزینه اضافه)،پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، صرافی ، نگهداری از کودکان،خشکشویی، اتوشویی، فکس/ فتوکپی، فروشگاه هدیه می باشد. 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا