تفریحات شبانه کوش آداسی را می‌شناسید؟

جاذبه های گردشگری 24 بهمن ، 1402 5 دقیقه

کوش آداسی یکی از شهرهای اصیل و کهن ترکیه است که در گوشه و کنار خود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی را جای داده است. در این شهر هر نوع تفریحی موجود است؛ مثلا تفریحات شبانه کوش آداسی به‌قدری متنوع و معروف هستند که خیلی‌ها این شهر را به‌منظور گشت‌های شبانه انتخاب می‌کنند. از جمله این تفریحات می‌توان به خیابان گردی، حضور در کلاب‌های شبانه، رستوران‌گردی، خرید و... اشاره کرد. در ادامه به‌تفصیل درباره این تفریحات با هم صحبت می‌کنیم. 

خیابان گردی؛ آسانترین تفریح شبانه در کوش آداسی

از جمله ارزان‌ترین،‌ در دسترس‌ترین و راحت‌ترین تفریحات شبانه کوش آداسی ، خیابان گردی است. کوش آداسی به جغد شهرهای ترکیه معروف است و به همین دلیل در هر ساعت از شب که به خیابان بروید، آدم‌های سرحالی را می‌بینید که یا در حال قدم‌زدن هستند یا در حال خرید از مغازه‌ها.

در این بین نوازنده‌های خیابانی هم با اجراهای شاد و پرشور خود، فضا را زیبا و پرهیاهو می‌کنند. به همین دلیل می‌شود گفت که اگر دنبال تفریحات شبانه رایگان در کوش آداسی هستید، کفش مناسب به پا کنید و به خیابان‌ها بروید. در این خیابان‌ها، کافه‌های متنوعی با انواع کیک و شیرینی و نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود دارد که خستگی پیاده‌روی شما را بگیرد. با این توضیح، هر جایی به تجدید قوا نیاز داشتید، سری به کافه‌ها بزنید و لبی تر کنید. همچنین در چند خیابان معروف کوش آداسی هم می‌توانید حضور در بارهای مختلف را تجربه کنید.

تصویری از خیابانی در کوش آداسی در شب

تصویری از خیابان گردی در شب؛ از تفریحات کوش آداسی

کلاب گردی؛ از رایج ترین تفریحات شبانه کوش آداسی

یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات شبانه کوش آداسی، کلاب گردی است. این شهر به انواع بارها و کلاب‌های شبانه معروف است؛ تا جایی که بسیاری افراد به همین قصد و نیت روانه کوش آداسی می‌شوند. انصافا صدای رقص و آوازی که از این کلاب‌ها به گوش می‌رسد، هر مخاطبی را به خود جذب می‌کند. این کلاب‌ها که از جذاب‌ترین تفریحات کوش آداسی هستند، در اکثر جاها دیده می‌شوند. به همین دلیل ما در ادامه معروف‌ترین‌شان را به شما معرفی می‌کنیم.

کلاب ساحلی میراکل

کلاب ساحلی میراکل از آن دسته تفریحات شبانه کوش آداسی است که حسابی بین بومیان و گردشگران، برای خودش اعتبار و شهرت کسب کرده است. این کلاب درست در یکی از سواحل کوش آداسی قرار دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید دست در دست محبوب‌تان، یا به اتفاق دوستان پایه، از سر شب تا نزدیک صبح روی شن‌های ساحل به رقص و پایکوبی بپردازید و خستگی یک عمر کار و پشت میزنشینی و دوندگی‌های روزمره را از جان و تن خود بشویید.

سبک پذیرایی و کیفیت نوشیدنی‌های این کلاب باعث شده است که قیمت بیشتری هم داشته باشد. به قول معروف هر چقدر پول بدهید، همان قدر آش می‌خورید. برای مثال در بدو ورود از شما با چند نوشیدنی رایگان و البته درجه یک پذیرایی می‌شود. ورودی این کلاب در سال 1402، حدود ۶۰ لیر است که به نظر ما واقعا ارزشش را دارد.

کلاب شبانه جاده؛ تفریحات شبانه کوش آداسی در ساحل

 یکی دیگر از کلاب های ساحلی کوش آداسی، جاده نام دارد. این کلاب را به مساحت زیادش می‌شناسند؛ تا جایی که جشن‌های خاصی مانند کریسمس و هالوین را در آن برگزار می‌کنند. نکته جالب اینکه این کلاب نسبت به قبلی حدود ده لیر ارزان‌تر است. شما با پرداخت این مبلغ ورودی می‌توانید یک شب به یادماندنی با هنرنمایی دی‌جی‌های بین‌المللی تجربه کنید.

تصویری از یک کلاب شبانه در کوش آداسی

تصویری از کلاب شبانه در کوش آداسی

کلاب ساحلی اورینت کوبا

شاید شما هم از آن دست گردشگرانی باشید که دوست دارید یکی از تفریحات شبانه کوش آداسی را با قیمت مناسب‌تر تجربه کنید. در این صورت ما به شما کلاب ساحلی اورینت کوبا را معرفی می‌کنیم. نکته جالب و متمایز این کلاب آن است که به سبک کلاب‌های ساحلی کوبا طراحی شده و به همین دلیل نام کوبا را با خود دارد. با در نظر گرفتن آب و هوا کوش آداسی و سرد نبودن بیش‌ازحد هوا می‌توانید در این کلاب از ساعت ۸ شب تا نزدیک صبح، به رقص و پایکوبی بپردازید.

کلاب ماسکاراس؛ از تفریحات شبانه جدید کوش آداسی

کلاب ماسکاراس نسبت به رقبای خود کم‌سن‌وسال‌تر است؛ اما در همین مدت اندک هم توانسه است اسم و رسم خوبی برای خودش به هم بزند. در این کلاب می‌توانید در حضور دی‌جی‌های بین‌المللی به رقص و پایکوبی بپردازید. خبر خوب اینکه کلاب ماسکاراس در همه روزهای هفته فعالیت می‌کند و هیچ روز تعطیلی در طول سال برایش تعریف نشده است. زمانی که پارک آبی کوش آداسی از برنامه تفریحات خارج شود، ماسکاراس همیشه در دسترس است. بنابراین می‌توانید به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین تفریحات کوش اداسی روی آن حساب کنید.

کلاب اکس

شهرت کلاب اکس به حضور هنرمندان و افراد مشهور ترک و بین‌المللی است. البته این چیزی است که مشتریان همیشگی این کلاب گزارش کرده‌اند. اینجا هم مانند همه کلاب‌های به‌روز دنیا، محیطی برای نوشیدن و رقص و پایکوبی است و البته بیشتر جوانان به امید دیدن سلبریتی‌های محبوب‌شان به این مکان می‌آیند.

کنسرت‌های کوش آداسی

بسیاری از خواننده‌های مشهور جهانی در تاریخ‌های خاصی به کوش آداسی می‌روند تا کنسرت برگزار کنند. اگر تاریخ تور ترکیه شما هم با کنسرت خواننده محبوب‌تان یکی شده است، فرصت را از دست ندهید و حتما بلیطش را تهیه کنید که هم فال است و هم تماشا.

تصویری از یک کنسرت در شهر کوش آداسی

تصویری از یک گروه رقص محلی در کنسرت شهر کوش آداسی

خرید؛ از بهترین تفریحات شبانه کوش آداسی

خریدکردن یکی از تفریحاتی است که شب و روز نمی‌شناسد. حتی اگر آدم قصد خرید هم نداشته باشد، تماشای ویترین مغازه‌ها می‌تواند به‌تنهایی یکی از تفریحات شبانه کوش آداسی باشد. از آن‌جا که این شهر به جغد شهرهای ترکیه معروف است، در هر ساعت شبانه‌روز که به خیابان یا ساحل‌های پرتردد آن سر بزنید، فروشگاه‌های شیک یا حتی بازارهای محلی زیبایی می‌بینید که اجناس زیبا و باکیفیت عرضه می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید سوغات کوش آداسی به یکی از این فروشگاه‌ها سر بزنید. 

رستوران گردی

پیاده‌روی، خرید و هر فعالیت دیگری در خیابان‌های زنده و پرشور بی‌شک شما را گرسنه خواهد کرد. مردمان کوش آداسی هم این را می‌دانند و به همین دلیل جای‌جای خیابان‌ها می‌بینید که یا رستورانی وجود دارد یا بساط غذاهای خیابانی به راه است.

از آنجا که ذائقه غذایی ما ایرانی‌ها با مردمان ترکیه بسیار شبیه و نزدیک است، بی‌شک غذاهای خیابانی‌شان نیز برایمان لذیذ خواهد بود و امتحانشان برای یک بار هم که شده می‌ارزد. اگر هم دوست دارید محیط رستورانی را تجربه کنید، بهترین رستوران های کوش آداسی با ارائه انواع غذاها در خدمت شما هستند.

تصویری از یک رستوران شلوغ در کوش آداسی

عکس از یک رستوران شلوغ در کوش آداسی

برنامه‌های تفریحی هتل

اگر به هر دلیلی دوست ندارید یا موقعیتش نیست که از هتل خارج شوید، غم به دل‌تان راه ندهید. خیلی از هتل‌های چند ستاره کوش آداسی برای شب‌های مهمانان‌شان برنامه‌های ویژه‌ای ترتیب می‌دهند. از آنجایی‌که کوش آداسی همیشه پر از مسافر است، هتل‌ها برای جذب مسافر بیشتر و در رقابت با یک‌دیگر آب و رنگ برنامه‌هایشان را بیشتر می‌کنند. انواع جُنگ‌های شاد، جشن و پایکوبی و آیتم‌های سرگرم‌کننده از این دست برنامه‌ها هستند.

سخن پایانی

در این نوشته با شما درباره تفریحات شبانه کوش آداسی صحبت کردیم. به خیابان‌های شلوغ شهر سر زدیم، به ویترین‌های فروشگاه‌ها سرک کشیدیم و شاهد شور و هیجان و رقص در کلوب‌های شبانه بودیم. همه سعی ما بر این بود تا توصیفی زنده و عینی ارائه کنیم تا در انتخاب‌تان برای خرید تور کوش آداسی با دست بازتر عمل کنید. شما چه تفریحات شبانه دیگری در کوش آداسی ترکیه سراغ دارید؟ خوشحال می‌شویم از تجربیات‌تان برای مخاطبان ما هم بنویسید.

سوالات متداول

۱- آیا در کوش آداسی تفریحات شبانه‌ وجود دارد؟

بله، کوش آداسی شهری است که دارای امکانات تفریحی شبانه‌ای متنوعی است. از جمله فعالیت‌های شبانه در این شهر می‌توان به رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌های شبانه و دیسکو‌ها اشاره کرد.

۲- آیا در کوش آداسی امکاناتی برای تفریح شبانه خانواده موجود است؟

بله، علاوه بر فعالیت‌های شبانه‌ای برای جوانان و جمع‌های دوستانه، کوش آداسی نیز امکاناتی برای تفریح شبانه خانوادگی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل رستوران‌ها و کافه‌های مناسب برای خانواده، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی برای کودکان و اجرای برنامه‌های خانوادگی متنوع است.