پارک آبی بدروم Aqua Park Dedeman Bodrum

جاذبه های گردشگری 28 خرداد ، 1397 5 دقیقه

یکی ازمهمترین جاذبه های گردشگری برای گردشگرانی که در تابستان به بدروم سفر می‌کنند پارک های آبی این شهراست . شهر بدروم دارای دو پارک آبی است که یکی از آن ها کوچک و دیگری بزرگ است. Aqua Park Dedeman در جزیره Ortakent واقع شده است این پارک در مساحت 65000 متر مربع در سال1999 تاسیس شده واولین پارک آبی در بدروم و بزرگترین پارک آبی در ترکیه است.این پارک آبی دارای 23 اسلاید آب، یک رودخانه 350 متر با امواج مصنوعی و انواع استخرها است.


پارک آبی بدروم

خدمات و امکانات هتل Aqua Park Dedeman شامل 3 رستوران فست فود، مرکز خرید، پارکینگ اتوبوس، باغ بچه، شطرنج، دستگاه خودپرداز، کابین، دوش، دکتر وغیره ...
پارک آبی ددمان بدروم، پارک آبی عمومی در جنوب غرب ترکیه محسوب می شود. این پارک آبی در محل گنبد بدروم ساخته شده است ؛ که استفاده برای عموم با پرداخت هزینه ی ورودی امکان پذیر می باشد. قیمت یک سانس استفاده از امکانات پارک، حدود ۳۵ تا ۴۰ دلار می باشد. 

این پارک آبی دارای امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری می باشد و کل روز را می توان در این مکان تفریح کرد. ازجمله تفریحات و سرگرمی های این پارک می توان به رودخانه ۳۵۰ متری که دارای انواع امواج مصنوعی و انواع استخر هستند اشاره کرد همچنین دارای انواع اسلاید آب برای بچه هاست که می توان به چند اسلاید مختلف با حفره های بزرگ و کوچک و همچنین رودخانه های مهیج و دوقلوی چرخان و همچنین تونل ها واسلاید کوتاه و سایر سرگرمی ها اشاره کرد.

پارک آبی بدروم

در این پارک آبی آلاچیق های مختلف برای استراحت وجود دارد . 

پارک آبی بدروم

بهترین زمان برای استفاده از پارک آبی فصل تابستان است. آژانس برسام سیر آریا ارائه دهنده ی تورهای لحظه آخری ، تورهای بدروم تابستان 97 و تورهای ارزان قیمت بدروم می باشد .