سوغاتی های پر طرفدار پاریس

جاذبه های گردشگری 19 خرداد ، 1397 5 دقیقه

معروفترین سوغات فرانسه چیست ؟هنگامی که شما از پاریس دیدن می کنید دلتان می خواهد تا سوغاتی ارزان قیمت اما معروف را برای دوستان خود به همراه ببرید تا گوشه ای از تجربه ی شیرینتان را با آنها به اشتراک بگذارید . در اینجا با برسام سیر همراه شوید تا با سوغاتی های پرطرفداری که می توانید از پاریس تهیه کنید آشنا شوید :

1-کلاه

کلیساهای بسیاری در فرانسه وجود دارد و معمولا مردم در هنگام رفتن به کلیسا کلاه می پوشند. این کلاه یک کلاه نرم، گرد، تخت و معمولا دست ساز است اغلب با کت شلوار پوشیده می شود . جالب است بدانید این کلاه یک نماد از پاریس و هدیه ای عالی برای سوغاتی به عزیزانمان است . شما میتوانید این کلاه را با ساخت چین و با قیمت بسیار ارزانتر در هر فروشگاهی در پاریس پیدا کنید اما خریدن یک کلاه تولید شده در فرانسه هدیه شما را جذاب تر خواهد کرد. 

کلاه فرانسوی

2-پیراهن آستین بلند راه راه

      این پیراهن، یک لباس پنبه ای با آستین بلند و راه راه افقی آبی و سفید است که در قرن 19 میلادی توسط دریانورد فرانسوی پوشیده شده است و دارای 21 راه راه سفید 20mm، و 20 یا 21 نوار آبی 10 mm است . این پیراهن از زمانی که Coco Chanel آن را به صنعت مد معرفی کرد محبوب شد و در عین سادگی هدیه ای خاص به شمار می رود . 

لباس فرانسوی

3-شال و روسری های فرانسوی

کشورهای خارجی از روسری های فرانسوی کاملا شگفت زده هستند، در پاریس، میتوانید باهر بودجه و سلیقه ای که دارید؛ یکی از این روسری های جذاب را پیدا کنید. این روسری ها به‌خوبی روی سر قرار می‌گیرد و جنس نخ آن ابریشم است و برای فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار مناسب‌تر است.

روسری

4-کیف دستی Louis Vuitton

به کسانی که دارای بودجه بیشتری هستند پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه زیبای Louis Vuitton در خیابان Champs-Elysées بروند . معروف ترین فروشگاه چرمی فرانسوی که میلیونها بازدید کننده دارد . کیف های دستی و مسافرتی آنها شناخته شده و به سراسر جهان صادر می شود ولی معمولا در کشور های دیگر نمونه تقلبی آن وجود دارد . این قطعا یکی از بهترین هدایای پاریس است که می توانید به کسی که دوستش دارید بدهید . 

Louis Vuitton

5-کتاب ها، پوستر ها و یا کارت پستال

کتابفروشی ها نماد شهر پاریس هستند و از سال 2011 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. کتاب های این کتابفروشی ها غالبا دست دوم هستند و قیمت آنها بسیار ارزان است و شما به راحتی می توانید کتاب مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و بخرید. همچنین کارت پستالها و پوسترها هدیه ای متناسب با سلیقه و بودجه شما هستند که می توانید برای هدیه به دوستانتان تهیه کنید.

book

6-جا سوئیچی فلزی برج ایفل 

برجی فلزی در میدان شان و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناهای جهان است. این ، یک جا سوئچی فلزی زیباست که شما می توانید آن را به دوستانتان هدیه دهید . 

برج ایفل

7-چاقوی فرانسوی 

اگر می خواهید یک هدیه پر کاربرد که در فرانسه تولید می شود بخرید،این گزینه ی بسیار مناسبی ست . این چاقوها با دسته چوبی در منطقه ساوجی ساخته می شود و یکی از نمادهای فرانسه است . اگر شما در طبیعت به پیک نیک بروید ویا زمانی که شما در منزل هستید داشتن این چاقو بسیار مفید و پرکاربرد است . 

چاقوی فرانسوی

8-عتیقه جات

فرانسوی ها به دیدن و یا داشتن اشیای عتیقه و آنتیک بسیار علاقه دارند . موزه ی لوور که بزرگترین موزه ی هنر و یک بنای تاریخی ست در مرکز شهر پاریس در کشور فرانسه می‌باشد. بازدید از بازار دست فروشی سنت کوین که واقع در شمال پاریس است برای کسانیکه علاقمند به عتیقه جات هستند بسیار جذاب است . 

عتیقه جات

9-محصولات زیبایی

در فرانسه محصولات بسیاری برای زیبایی ومراقبت از پوست وجود دارد . این محصولات در پاریس کاملا در دسترس هستند و در کشورهای دیگر خیلی مقرون به صرفه نیستند ؛ بنابراین هنگامی که به پاریس می آیید، این فرصت طلایی را برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با مارک های فرانسوی و قیمت های باورنکردنی آن از دست ندهید . 

محصولات زیبایی

10-بطری عطر

به عقیده‌ی کارشناسان، رایحه‌ی برخی عطرهای فرانسوی آن‌قدر خاص هست که شایسته است هر زنی حداقل یکی از آنها را روی میز لوازم آرایشش داشته باشد . اگر میخواهید هدیه ای ظریف و خاص بخرید، پیشنهاد می کنیم یک بطری عطر بخرید. بدون شک عزیزانتان از بوی خاصی که ازعطرهای پاریسی منتشرمی شود لذت می برند .آنها با استفاده از این عطرهای خوشبو و خاص به گونه ای به زیباترین شهر جهان سفرمی کنند .

 شیشه عطر

11-شمع معطر

شمع علاوه بر اینکه یک منبع نور و گرمای زیبا به شمار می رود، می تواند خیلی خوب از عهده ی رایحه درمانی برآید. برای داشتن هوایی خوشبو ویک حال خوب، می توانید یک شمع معطر بخرید. شمع های معطر پاریس در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است. این شمع ها به شما کمک می کنند یک فضای منحصر به فرد در خانه به لطف بوهای طبیعی و جذاب داشته باشید.

شمع معطر