هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • سشوار
  • یخچال

توضیحات

هتل فور پوینتس شرایتون یکی از هتل های 4 ستاره شناخته شده در ازمیر هست که برای رزرو هتل فور پوینتس شرایتون میتوانید با آژانس برسام سیر آریا در ارتباط باشید.


هتل فور پوینتس شرایتون هر سال با ارایه خدمات عالی مسافران زیادی را جذب می کند.به طوری که بیشتر مسافران کاملا  راضی از این هتل خارج شده و احتمالا برای سفر بعدی نیز این هتل انتخاب آن ها خواهد بود .و از جمله امکانات هتل فور پوینتس شرایتون باشگاه بدنسازی هست که این باشگاه انواع دستگا ه های مجهز و به روز دنیا را دارا هست. رستوران موجود در هتل فور پوینتس شرایتون نیز SMYRNA که شامل انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی هست که طبق نظر سنجی های انجام شده  این رستوران از امتیاز بالایی برخوردار هست.

امکانات هتل فور پوینتس شرایتون

پذیرش در هتل فور پوینتس شرایتون به صورت 24 ساعت وجود دارد و همچنین پارگینگ این هتل به صورت رایگان بوده و نیازی به رزرو از قبل ندارد.ناگفته نماند که اینترنت وای فای بهصورت رایگان در تمامی قسمت های این هتل در دسترس هست.اما برای شست و شو و خکشویی لباس ها در هتل فور پوینتس شرایتون با هزینه ای مجزا انجام میگیرد.ودر این هتل اتاقی در نظر گرفته شده که بتوانید جلسه هایتان را در ان با خیال راحت و در ارامش برگزار کنید .و همچنین کارکنان هتل فور پوینتس شرایتون به زبان ترکی  و انگلیسی با شما حرف میزنند.

هتل فور پوینتس شرایتون شامل انواع واحدهای اقامتی است که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور، لافت و سوئیت لافت. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن برای نوشیدن چای تعبیه‌شده است.در داخل همه واحدها حمام اختصاصی دایر گردیده است که این حمام‌ها بسیار مجهز هستند. علاوه بر موارد ذکرشده بهتر است در جریان باشید استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Four Points by Sheraton Izmir ممنوع است و افراد سیگاری باید به محلی به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از گاوصندوق تعبیه‌شده برای گذاشتن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان استفاده کنید. همچنین همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. د

هتل فور پوینتس شرایتون نیز به فرودگاه عدنان مندرس در ازمیر نزدیک است و فاصله ی آن با این هتل حدود 18 کیلومتر هست.

فاصله هتل فور پوینتس شرایتون از جاهای دیدنی ازمیر

فاصله تا ایچ لیمان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا ازمیر لیمان: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۶.۸ کیلومتر

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای فور پوینت بای شرایتون