هتل ازمیر ماریوت ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرپوشیده

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

توضیحات

هتل ازمیر ماریوت

هتل IZMIR MARRIOTT که در فارسی با نام هتل ماریوت نیز شناخته می شود را می خواهیم با هم بررسی کنیم که بدانیم آیا گزینه خوبی برای اقامت و انتخاب در تور ازمیر می باشد یا خیر. این هتل 5 ستاره ویژگی های بسیار مناسبی دارد و از طرفی نیز دائما با هتل حیات ریجنسی ازمیر مورد مقایسه قرار می گیرد. در اینجا تمامی ویژگی های این هتل و مقایسه صورت گرفته بین این دو هتل معروف ازمیر را بررسی خواهیم کرد.

معرفی هتل ازمیر ماریوت

هتل مایوت ازمیر یک هتل پنج ستاره در منطقه کوناک ازمیر، ترکیه است. این هتل در سال 2010 افتتاح شد و هم اکنون دارای 286 اتاق و سوئیت می باشد. هتل ماریوت ازمیر دارای امکانات و خدمات متعددی از جمله استخر، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، بار و مرکز تجاری است.

امکانات کلی هتل ازمیر ماریوت

 البته به جز این موارد نام برده شده، امکانات و نکات دیگری نیز در خصوص هتل ماریوت وجود دارد که توصیه می شود از ان ها نیز پیش از رزرو کردن هتل باخبر شوید.

استخر سرپوشیده و روباز

اسپا و سالن بدنسازی

رستوران‌ها و بارهای متنوع

مرکز تجاری

خدمات روم سرویس

پارکینگ رایگان

امکانات اتاق هتل ازمیر ماریوت

در هر کدام از اتاق های این هتل یک سری امکانات مشخص نیز وجود دارد. این امکانات مشخص شده می توانند در اتاق های وی آی پی و اختصاصی، بیشتر نیز باشند.

تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای

مینی بار

وای فای رایگان

تلفن

سشوار

انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز

اتاق هایی که در هتل ازمیر ماریوت وجود دارند شامل اتاق های یک نفره و دو نفره می شوند. در اتاق های دو نفره می توانید دو تخت یک نفره، یک تخت دو نفره تویین و یا یک تخت دو نفره کینگ را پیدا کنید. هر کدام از این اتاق ها از خدمات نظافت هر روز، پاسخگویی 24 ساعته، طراحی مجلل و لوکس و همچنین ویو دریا برخوردار هستند. سیستم اطفا حریق و همچنین سیستم تهویه بسیار مناسبی که در هتل ازمیر ماریوت وجود دارد، می تواند جذابیت های زیادی را به وجود بیاورد و اقامت راحت تری را نیز به شما ارائه کند.

مقایسه هتل حیات ریجنسی ازمیر و هتل ماریوت ازمیر

هتل ازمیر ماریوت و هتل حیات ریجنسی ، هر دو در شهر بندری ازمیر قرار گرفته اند. این دو هتل 5 ستاره بوده و رقابت تنگاتنگی نیز با یکدیگر در ارائه خدمات به مشتریان دارند. برای آن که بتوانید متوجه شوید که کدام یک از این هتل گزینه بهتر و مناسب تری به حساب می آید، بهتر است به موارد زیر دقت کنید. این موارد بررسی این دو اقامتگاه در چند مورد خاص را نشان می دهند. هتل حیات ریجنسی ازمیر و هتل مایوت ازمیر هر دو هتل های پنج ستاره در ازمیر هستند که امکانات و خدمات عالی ارائه می دهند. با این حال، تفاوت هایی بین این دو هتل وجود دارد.

تعداد اتاق ها

اولین تفاوت بین این دو هتل مربوط به تعداد اتاق هایی می شود که وجود دارد. در هتل حیات 357 اتاق و سوئیت وجود دارد. این در حالی است که در هتل ماریوت، 286 اتاق برای اسکان مسافران وجود دارد.

محل قرار گیری

هر دو هتل در منطقه کوناک ازمیر قرار گرفته اند. با این حال هتل ماریوت دارای ویو دریا می باشد اما هتل حیات چنین چشم اندازی ندارد.

امکانات کلی

از لحاظ یک سری از امکانات کلی در هتل همچون استخرهای سر پوشیده و سر باز، سالن اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، بار و مراکز تجاری و فروشگاه ها، هر دو هتل در یک شرایط یکسان قرار دارند و تمامی این موارد را در هر دو هتل می توانید پیدا کنید. با این وجود مساحت و ابعاد سالن بدنسازی و استخر هتل ریجنسی بزرگ تر از هتل ماریوت است.

فاصله هتل ازمیر ماریوت تا مراکز مهم ازمیر

هتل ازمیر ماریوت تا یک سری از جاذبه های تاریخی و گردشگری ازمیر، فاصله های مشخصی دارد. این مسئله سبب می شود تا اگر به مکانی نزدیک باشید بتوانید با پیاده روی به آنجا بروید و یا حداقل مقدار هزینه هایی که برای تاکسی پرداخت می کنید، کمتر شود.

فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر: 300 متر

فاصله تا برج ساعت: 700 متر

فاصله تا موزه اگورا: 900 متر

فاصله تا میدان کوناک: 900 متر

فاصله تا موزه باستان شناسی: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: 1.4 کیلومتر

فاصله تا کادیفکاله: 1.8 کیلومتر

این مقدار از فاصله ها نشان می دهند که اگر در هتل ازمیر ماریوت اقامت داشته باشید، می توانید به راحتی هم در شهر گشت بزنید و هم می توانید از بناها و جاذبه های تاریخی که شهر بندری ازمیر دارد، دیدن کنید. معمولا نزدیک بودن هتل به این مراکز و همچنین فروشگاه ها و مراکز خرید یک حسن بزرگ برای آن هتل به حساب می آید. به همین خاطر نیز باید حتما این نکته را در نظر بگیرید و سپس با توجه به آن چیزی که مدنظر دارید، هتل خودتان را انتخاب کنید.

کلام پایانی هتل ازمیر ماریوت

هتل MARRIOTT IZMIR که هتلی 5 ستاره در شهر ازمیر است، از جمله مراکز اقامتی لوکس و لاکچری به حساب می آید که می تواند اقامت بسیار راحت و خوبی را برای شما فراهم کند. اگر بنا به هر دلیلی خواستید خودتان هتل را رزرو کنید، حتما از طریق موسسه های گردشگری معتبر این کار را انجام دهید و پیش از هر گونه اقدامی نیز قیمت ها و مشخصات هتل های مختلف شهر مورد نظر خودتان را چک کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین هتل را با صرف مناسب ترین هزینه ها رزرو کنید.

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای هتل ازمیر ماریوت