هتل ایسمیرا ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه

امکانات ورزشی

  • اجاره دوچرخه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل ایسمیرا ازمیر

هتل ایسمیرا ازمیر یک هتل 4 ستاره است. همیشه قرار نیست هتل های 5 ستاره گزینه خوبی باشند و صرفا به دلیل گران بودن تعرفه ها و ارائه یک سری خدماتی که احتمال استفاده کردن از آن ها 10 درصد هم نیست،  به سراغ رزرو کردن آن ها بروید. ابتدا بدانید که از یک هتل چه انتظاراتی دارید و سپس آن را رزرو کنید. در اینجا ویژگی های هتل 4 ستاره هتل ایسمیرا ازمیر را بررسی می کنیم تا شما نیز بتوانید به خوبی از این هتل و خدمات آن استفاده کنید. برای آن که اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

معرفی هتل ایسمیرا ازمیر

معرفی کلی این هتل را می توانیم در چند بخش کوتاه و کوچک داشته باشیم. هتل ایسمیرا در تور ازمیر یک هتل چهار ستاره در منطقه کوناک ازمیر، ترکیه است. این هتل در سال 2009 افتتاح شد و دارای 78 اتاق و سوئیت است. با وجود آن که این هتل از جمله مواردی است که کوچک تر از هتل های 5 ستاره ای همچون هتل سوئیس است، اما دارای امکانات و خدمات متعددی از جمله استخر، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، بار و مرکز تجاری می باشد. به همین خاطر نیز به راحتی می توانید از تمامی این خدمات و موارد استفاده کنید و مشکلی نیز از این بابت نداشته باشید.

معرفی امکانات و خدمات هتل ایسمیرا ازمیر

در هر هتل یک سری امکانات و خدماتی وجود دارد که باید در هنگام رزرو کردن به این خدمات و موارد توجه کنید. معمولا اگر امکانات و خدماتی که برای شما در نظر گرفته شده است را به خوبی بشناسید، متوجه خواهید شد که آیا این هتل گزینه خوبی برای شما می باشد و یا لازم است به دنبال مرکز دیگری برای اقامت خودتان در طول سفر به ازمیر باشید.

استخر سرپوشیده و روباز

اسپا و سالن بدنسازی

رستوران‌ها، کافی شاپ و بارهای متنوع

خدمات روم سرویس

معرفی امکانات اتاق هتل ایسمیرا ازمیر

در هر کدام از اتاق های ایسمیرا ازمیر نیز یک سری امکانات و گزینه ها وجود دارد که به منظور رفاه حال مشتریان قرار گرفته است. این امکانات بیشتر جنبه کاربردی دارند و می توانند شما را ترغیب کنند که به راحتی در این مرکز اقامت داشته باشید.

تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای

مینی بار

وای فای رایگان

تلفن

سشوار

انواع لوازم بهداشتی داخل حمام و دستشویی

موقعیت مکانی هتل ایسمیرا ازمیر

افرادی که به صورت توریستی به یک شهر سفر می کنند، دوست دارند هتلی که رزرو می کنند در مکانی قرار گیرد که به راحتی به مکان های مختلف دسترسی داشته باشند. خوشبختانه هتل ISMIRA ازمیر در منطقه کوناک ازمیر، ترکیه واقع شده است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری ازمیر از جمله موزه باستان شناسی ازمیر، بازار کوناک و برج ساعت ازمیر قرار دارد.

هزینه و تعرفه های هتل ایسمیرا ازمیر

هزینه اقامت در هتل اسمیریا ازمیر به نوع اتاق و تاریخ اقامت بستگی دارد. قیمت اتاق های استاندارد از 1000 لیر ترکیه شروع می شود. برای آن که به صورت دقیق تر از قیمت ها اطلاع پیدا کنید نیز می توانید به وبسایت رسمی این هتل مراجعه کنید.

هتل اسمیریا ازمیر یک هتل مدرن و شیک است که امکانات و خدمات عالی را ارائه می دهد. این هتل برای مسافران تجاری و تفریحی که به دنبال اقامتی راحت و مجلل در ازمیر هستند، مناسب است.

نکات مهم در مورد هتل ایسمیرا ازمیر

یک سری نکات مهم در خصوص این هتل وجود دارد که بهتر است از آن ها مطلع باشید و سپس به سراغ رزرو کردن آن ها بروید. در نظر بگیرید که این نکات مهم شاید برای کسانی که وسواس خاصی ندارند، اهمیت زیادی نداشته باشد اما برای یک سری دیگر از افراد می تواند بسیار مهم باشد.

هتل ایسمیرا ازمیر یک هتل چهار ستاره است.

هتل ایسمیرا ازمیر در منطقه کوناک ازمیر، ترکیه واقع شده است.

هتل ایسمیرا ازمیر دارای امکانات و خدمات متعددی است.

نظرات دیگران درباره هتل ایسمیرا

اگر بخواهیم نظرات افراد مختلف در مورد این هتل را بررسی کنیم باید هم نظرات مثبت و هم نظرات منفی را در نظر بگیریم. به همین خاطر نیز باید بدانیم که معمولا نظرات افراد مختلف در این زمینه می تواند بسیار مهم باشد. در مجموع، نظرات مردم درباره هتل ایسمیرا ازمیر مثبت است. بسیاری از مسافران از امکانات و خدمات این هتل، از جمله استخر، اسپا، رستوران، و موقعیت مکانی آن، رضایت دارند. برخی از مهم ترین و رایج ترین نظرات و تجربیات افراد را در این قسمت مورد بررسی قرار داده ایم. هتل بسیار زیبا و تمیز بود. کارکنان بسیار دوستانه و خوش برخورد بودند. من از اقامتم در اینجا بسیار لذت بردم.

هتل در موقعیت عالی قرار دارد و به همه جا نزدیک است. اتاق ها بزرگ و راحت بودند. من حتماً دوباره در این هتل اقامت می کنم.

من عاشق استخر و اسپای هتل بودم. خدمات عالی بود و من احساس آرامش و تجدید قوا می کردم.

البته، برخی از مسافران نیز انتقاداتی نسبت به هتل اسمیریا ازمیر داشتند. برخی از مسافران از قیمت بالای هتل شکایت داشتند. برخی دیگر از وضعیت اتاق های خود ناراضی بودند. در اینجا برخی از انتقادات مردم درباره هتل اسمیرا ازمیر را نیز ذکر می کنیم.

اگر بخواهیم به یک جمع بندی کلی در مورد هتل ایسمیرا ازمیر برسیم، می توانیم بگوییم که این هتل در کل با توجه به شرایطی که دارد و همچنین با توجه به 4 ستاره بودن، گزینه مناسبی برای یک تفریح متوسط به حساب می آید.

کلام پایانی هتل ایسمیرا

هتل ایسمیرا ازمیر که یک هتل 4 ستاره نیز می باشد، با ارائه امکانات خوب و باکیفیت توانسته است تا رضایت مشتریانش را به دست آورد. در این هتل که فاصله کمی نیز از دریای اژه دارد، امکانات خوبی وجود دارد و تمامی امکانات نیز رفع کننده نیازهای شما هستند. برای آن که بتوانید میزان اطلاعات بیشتری را در خصوص هتل های ازمیر و انواع هتل های 4 ستاره و 5 ستاره این شهر به دست آورید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و از این طریق و مطالعه دیگر مقالاتی که در وبسایت درج شده اند، این اطلاعات را به دست آورید.

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای ایسمیرا