هتل کایا پرستیژ ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کایا پرستیژ ازمیر

می خواهیم در این مطلب در خصوص هتل کایا پرستیژ ازمیر صحبت کنیم. این هتل یک سری ویژگی های جذاب دارد که سبب جلب نظر مسافران در تور ازمیر می شود. از طرفی نیز یک سری ویژگی های منفی در این هتل وجود دارد که بهتر است آن ها را نیز بشناسید تا بتوانید به شکل بهتر و مناسب تری در خصوص این ویژگی ها تصمیم گیری کنید و بدانید که آیا این هتل انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود یا خیر.

ویژگی های کلی هتل کایا پرستیژ ازمیر

یک سری ویژگی های کلی در خصوص هتل کایا پرستیژ ازمیر وجود دارد. تمامی این موارد می توانند سبب شوند تا شما به خوبی بدانید که در این هتل قرار است چه امکاناتی را دریافت کنید و چگونه می توانید بهترین خدمات را مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که هتل کایا پرستیژ ازمیر یک هتل 4 ستاره است که رتبه 19 را از بین 67 هتل این شهر به خودش اختصاص داده است. پس اگر به ازمیر سفر کردید، حتما این موضوع را مدنظر قرار دهید.

رستوران، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت وای فای و خدمات 24 ساعته داخل اتاق ها از جمله مهم ترین خدماتی است که در این هتل وجود دارد و به شما ارائه می شود. هتل کایا پرستیژ ازمیر برخلاف هتل های 5 ستاره دارای خدمات تفریحی و ورزشی نیست. در واقع اگر دوست دارید تا مکان مناسبی را برای خواب داشته باشید و بتوانید از ازمیر به راحتی دیدن کنید، این هتل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بررسی نکات دیگر هتل کایا پرستیژ ازمیر

یک سری نکات دیگر در خصوص این هتل نیز وجود دارند که لازم است بررسی شوند. با بررسی کردن این نکات و همچنین تجزیه و تحلیل آن ها می توانید متوجه شوید که آیا خدمات درست و منطقی را دریافت خواهید کرد و یا این مسئله کاملا اشتباه است.

مسئولان و پرسنل هتل

اولین نکته در خصوص مسئولان هتل و پرسنلی است که در هتل کایا پرستیژ ازمیر کار می کنند. این افراد به صورت متوسط به انگلیسی مسلط هستند. بنابراین اگر شما نیز انگلیسی بلد باشید می توانید خدمات مورد نظرتان را به خوبی دریافت کنید. مورد و نکته بعدی نیز این است که تمامی پرسنل این هتل رفتاری کاملا صمیمانه و خوب را با شما دارند. همین موضوع می تواند سبب شود که شما به راحتی بتوانید خدمات مورد نظر خودتان را دریافت کنید.

منطقه و دسترسی

برای آن که از هتل کایا پرستیژ ازمیر به مرکز شهر ازمیر بروید، لازم است حتما از تاکسی استفاده کنید. کمی هزینه تاکسی برای شما زیاد خواهد شد. به همین دلیل نیز بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که این هتل در مرکز شهر نیست و اگر از این بابت مشکلی دارید، به فکر پیدا کردن هتل های دیگر در این شهر باشید.

تمیزی و زیبایی اتاق ها

زیبایی و دکوراسیون اتاق ها در حد هتل های 4 ستاره است و از این بابت خیالتان کاملا راحت باشد. تمیزی اتاق ها و همچنین زیبایی اتاق ها یکی از نکات بسیار مهم است و مسافران معمولا اهمیت زیادی به آن می دهند. اتاق های این هتل تمیز هستند اما نمی توانید انتظار دکوراسیون شیک و بسیار جذابی را از آن داشته باشید.

قیمت ها و خدمات

یکی از نکات بسیار مهم در سفر کردن و به خصوص سفر به یک کشور خارجی می تواند مربوط به قیمت ها و تعرفه هایی باشد که پرداخت می کنید. هرقدر بابت اقامت در هتل هزینه های کمتری پرداخت کنید و بتوانید اقامت بهتری داشته باشید، سفر مناسب تری نیز خواهید داشت. قیمت های این هتل به نسبت هتل های 5 ستاره طبیعتا کمتر است. البته در کنار این قیمت ها می توان دید که خدمات کمتری را نیز دریافت خواهید کرد.

کلام پایانی هتل کایا پرستیژ ازمیر

هتل کایا پرستیژ ازمیر یک هتل بسیار مناسب است. نباید این هتل را با هتل های 5 ستاره و امکاناتی که دارند مقایسه کنید. به همین خاطر هم بهتر است بدانید که با وجود امکانات کمتر و در حد هتل های 4 ستاره، مسلما قیمت های پایین تری نیز پرداخت می کنید. از طرف دیگر نیز باید بدانید که اگر نیاز به شناخت دیگر هتل های ازمیر دارید، به راحتی وبسایت ما این امکان را برای شما فراهم کرده است.

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای هتل کایا پرستیژ