هتل کریستال واترورلد ریزورت و اسپا آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • سونا
  • بیلیارد

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا

هتل کیریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا قرار است در این مطلب مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع سبب می شود تا شما بتوانید آشنایی هرچه بهتر و بیشتری را با این مدل از هتل به دست آورید و بدانید که در زمان سفر به تور آنتالیا آیا می توانید این هتل را رزرو کنید یا خیر.

معرفی هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا

ابتدا باید شناخت کلی در مورد هتل کیریستال واترورد داشته باشیم و سپس به سراغ بررسی نظرات افرادی برویم که در این حوزه اطلاعات و تجربه دارند. در شهر آنتالیا چیزی حدود 85 هتل فعال 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارد. هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا 5 ستاره یکی از بهترین هتل های این شهر است که رتبه 16 را نیز به خودش اختصاص داده است. به همین خاطر می توانیم از روی همین رتبه بندی متوجه شویم که خدمات خوبی را نیز ارائه می کند.

امکانات تفریحی و عمومی که در این هتل به مسافران ارائه می شود یکی از بهترین گزینه هایی است که باید در نظر داشته باشید. ظاهر و منظره جذاب بیرونی و همچنین دکوراسیون داخلی شیکی که در این هتل به کار رفته است می تواند یکی از بهترین گزینه ها و مواردی باشد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که معمولا ظاهر و جلوه هتل اهمیت بسیار زیادی در نظر شما در خصوص رزرو و یا عدم رزرو هتل دارد.

امکانات عمومی و کلی هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا

در هتل کریستال واتر ورد آنتالیا یک سری امکانات عمومی و کلی وجود دارد. این موارد می توانند مربوط به خدماتی باشد که در لابی و اتاق ها به مسافران ارائه می گردد. همواره یکی از بهترین گزینه هایی که در این خصوص وجود دارد و مورد توجه قرار می گیرد.

کافی شاپ

رستوران

گاو صندوق و صندوق امانات مرکزی

خدمات 24 ساعته در اتاق ها

نظافت شبانه روزی

خشکشویی

لباسشویی

پارکینگ

آسانسورهای باکیفیت

ترنسفر فرودگاهی

تلویزیون کابلی

خدمات بهداشتی داخل سرویس بهداشتی

این موارد به طور کلی برای تمامی مسافران وجود دارد. در صورتی که بخواهید اتاق های بهتر و مناسب تری را نیز در این هتل رزرو کنید، باید حتما از اتاق های VIP استفاده کنید که قیمت ها و تعرفه های بالاتری دارند. فراموش نکنید که دانستن این موارد و نکات سبب می شوند تا همیشه تصمیم های بهتری بگیرید.

امکانات تفریحی هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا

در کنار تمامی امکانات عمومی که باید به مشتریان ارائه شود، لازم است یک سری امکانات تفریحی نیز وجود داشته باشد. این امکانات تفریحی می توانند هم سبب شوند زمان مفرح تر و بهتری را در هتل سپری کنید و هم باعث می شوند تا شما بتوانید در زمان تعطیلات خودتان از ورزش نیز غافل نشده و برنامه ورزشی خودتان را در هتل نیز ادامه دهید.

امکاناتی همچون سالن بدنسازی، سالن اسپا، استخرهای روباز و سرپوشیده، بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر ویژه کودکان، زمین تنیس، سالن ماساژ، سالن بازی مخصوص کودکان، پارک آبی و... از جمله امکانات تفریحی و ورزشی است که در هتل کریستال واترورد آنتالیا وجود دارد و می تواند برای شما قابل استفاده باشد.

نظرات مسافران هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا

در خصوص هتل crystal waterworld resort & spa آنتالیا یک سری نظرات و موارد وجود دارند که سبب می شوند شما بتوانید به شکل بهتر و راحت تری در خصوص رزرو کردن و یا نکردن این هتل تصمیم گیری کنید. این نظرات همگی از افرادی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، به دست آمده است. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا شما نیز بتوانید به خوبی تصمیم گیری کرده و نظر نهایی خودتان را در سفری که پیش رو دارید، استفاده کنید.

رفتار حرفه ای کارکنان

از نظر بسیاری از افراد کارکنان در این هتل دارای رفتار حرفه ای و خوبی بودند. این موضوع باعث می شد تا مسافران بهتر و راحت تر به چیزهایی که دوست داشتند دست پیدا کنند. معمولا خوش رو بودن، پاسخ های جامع و کامل به مسافران و همچنین رفع مشکلات مسافران در زمان کوتاه از جمله رفتارهای حرفه ای است که کارکنان می توانند داشته باشند.

کیفیت و تنوع غذا

مورد و نکته بعدی در خصوص کیفیت و همچنین تنوع منوی غذایی است. این مورد نیز مورد تایید حدود 75 درصد مسافران بوده است. البته بسیاری از مسافران نیز اعتقاد داشتند که کیفیت برخی از غذاها در منوی رستوران هتل کریستال آنتالیا مناسب نبوده و رضایت کافی را از این موضوع نداشته اند.

میزان تفریحات و امکانات هتل

همان طور که پیشتر نیز توضیح داده شد، میزان تفریحات و امکاناتی که در این هتل پایه گذاری شده است، بسیار مناسب بوده و می تواند اوقات فراغت خوبی را برای شما فراهم کند. در نظر بگیرید که معمولا میزان امکانات و تفریحات آبی در هتل های 4 ستاره و 3 ستاره از این موارد بسیار کمتر هستند.

تمیزی و نظافت

یکی از نکات بسیار مثبتی که در مورد هتل کریستال واترورد آنتالیا وجود دارد، مربوط به تمیزی و نظافتی می شود که در این هتل انجام می گردد. نظافت هر روزه اتاق ها و سرکشی برای وسایل بهداشتی داخل حمام و دستشویی یکی از موارد و نکات مهم است. به همین خاطر نیز بسیاری از مسافران از این بابت مطمئن بوده و تمیزی و نظافت این هتل را در درجه خوبی در نظر گرفته اند.

دسترسی به مرکز شهر

متاسفانه هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا به دلیل مساحتی که دارد، نسبت به دسترسی به قسمت های مختلف شهر کمی دچار مشکل است. اما جای نگرانی نیست زیرا به راحتی با استفاده از تاکسی می توانید به هر نقطه ای از شهر که دوست داشتید بروید و مشکلی نیز از این بابت نخواهید داشت.

کلام پایانی هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا

هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا آنتالیا یکی از بهترین هتل هایی است که امروزه در شهر آنتالیا در حال فعالیت است. در فصل های مسافرخیز همچون بهار و تابستان تعداد افراد بیشتری به این شهر سفر می کنند و می توانند در هتل های مختلفی اقامت داشته باشند. اگر شما نیز دوست دارید تا تجربه اقامت در این هتل را داشته باشید، بهتر است بدانید که تمامی موارد مطرح شده می توانند در تصمیم گیری نهایی شما اثر داشته باشند.  

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای کریستال واترورلد ریزورت و اسپا